leahlexus

Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

Nya bilder på Leah och Lexus

Av Hanna - 7 maj 2012 12:40


                                                   

 
 
Emelie

Emelie

7 maj 2012 22:36

Tack snälla du för de nya bilderna! Det märks verkligen att kissarna stortrivs hos er! Kan de möjligen vara världens vackraste "bondkatter"?

http://www.emmisibirier.bloggagratis.se

Hanna

8 maj 2012 08:51

Ja de trivs bra, bortskämda också enligt Anders men på ett positivt sätt ;)Ja instämmer helt, måste vara världens vackraste "bondkatter"!:) Vi har fått frågan flera gånger. Vad är det för ras? De är väl inte "vanliga" bondkatter? Hade varit kul och veta vem pappan är, men det får vi nog aldrig veta såklart. Lava ser ju inte heller ut som en vanlig bondkatt.

 
Emelie

Emelie

10 maj 2012 12:58

Glömde fråga: hur har det gått med kastreringarna?

http://www.emmisibirier.bloggagratis.se

Hanna

27 maj 2012 15:02

Jo Lexus är kastrerad, och det har gått bra. Men han är ett litet "matvrak". Han var väldigt glad i mat innan kastreringen, men nu ännu mer. Men jag har skaffat torr och våtfoder för kastrerade hankatter som jag ger honom. Än sålänge är han inte överviktig, och jag håller koll på honom :)han skulle gärna äta hela tiden om han fick. Leah ska jag beställa tid för kastrering till. Med Leah hoppas jag att hon blir lite mer glad i mat efter kastreringen, har tyckt att hon är lite väl smal och äter lite. Men nu har hon lagt på sig litegrann vilket jag är väldigt glad för, har varit lite orolig. Har också upptäckt att hon föredrar torrfoder mer än våtfoder, så jag ska nog ge henne mer av det istället.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 7 juni 2013 09:40

                   

Av Hanna - 26 mars 2012 09:40

Ja nu var det längesedan jag skrev. Har hänt en del sen sist. Nu bor pissarna och jag hos min pojkvän Anders medans de renoverar min lägenhet. Är så glad att de fixar badrummet så att vi slipper leva i mögel. Parkettgolvet har de lagt om också, synd ...

Av Hanna - 16 februari 2012 12:21

                                                    ...

Av Hanna - 10 februari 2012 18:28

Ja tiden går väldigt fort, idag har Leah och Lexus bott hos mig i en vecka. Det går bra med småttingarna. De är verkligen tillgivna nu och kommer upp i knät och lägger sig och spinner, och kommer och stryker sig mot mig. Leah kollar på mig och jamar ...

Av Hanna - 4 februari 2012 14:47

Igår hämtade vi hem mina små älsklingar  och allt har gått jättebra! Lexus jamade lite i början av bilresan, men sen sov de båda två resten av biten. När de kommit hem till mig gick de ur buren direkt, och vi visade toalådan. Sen åt de rejält, och ef...

Leah & Lexus

Presentation

Välkomna till bloggen! Denna blogg handlar i första hand om mina fina katter Leah och Lexus men lite annat kommer att smyga sig in.

Önskar er en trevlig stund i bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggvänner!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards