leahlexus

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Fullt upp =)

Av Hanna - 1 februari 2012 18:57

Puh! Ja nu är det fullt upp. Imorgon får jag sätta en raket i baken för att hinna med allt ;) Men positivt är det ju, på fredag hämtar jag hem mina små bebisar från Emelie!  Har känt mig hängig och haft fullt upp med jobb de senaste dagarna. Och så har min särbo Anders varit sjuk. Går mycket konstigt nu! Han har haft huvudvärk illamående, feber och diarre och en massa andra konstiga symptom :/ Hoppas nu bara att jag inte får detta lagom till på fredag! Ska köra med positivt tänkande och hoppas att det hjälper. Tankar gör mer än vad vi tror faktiskt.


Håller på att förbereda för mina gullungar här hemma  kämpar nu med klösträdet, som jag i min iver nog byggt ihop på fel sätt. Överdelen vill inte sitta fast, och så kan vi ju inte ha det när de ska klättra på den! En hel vetenskap, men ska allt få ordning på detta med. Har köpt mer leksaker och prasseltunnel och en sov igloo till de små. Ska skaffa  några plädar till dem också som jag ska lägga ut på olika ställen så att de kan gå och lägga sig och mysa. Har förberett en av de stora hyllorna inne i min klädkammare också, så att jag kan göra iordning den åt dem, med plädar och stege så att de kan gå upp dit och lägga sig med om de vill. Maten och kattsanden och kattoalådorna är införskaffade med. 


Imorgon blir det att åka till Torp köpcenter och kolla lite mer grejer. Kul! Sen blir det att packa ner saker inför fredag  


Förvaltaren som jobbar för min hyresvärd var här igår, och besiktigade de saker som jag anmärkt på i lägenheten. Var på tiden att någon kom och kollade, innan hyresvärden hade förvaltare så gick det knappt att få tag på honom! Men nu svarade förvaltarna snabbt. Jag har länge misstänkt mögel eller fuktskada i min dusch, och den förre hyresvärden var här och kollade och påstod att de mörka fläckarna på väggen kunde vara gammal mascara som jag skulle ha tvättat av mig i duschen! Det dummaste jag har hört, han måste ha trott att han kunde lura i mig vad som helst! Men han som var här nu sa att det inte såg bra ut i badrummet och att de antagligen måste bryta upp golvet och lägga nytt. Skönt att han tog det på allvar. Men han är bara en budbärare som han sa och bestämmer inte vad som ska göras, utan det görs på "högre ort" men de måste bara göra nåt, är inte hälsosamt att leva i mögel, och den här gången tar jag strid om jag måste  

 
 
Emelie

Emelie

3 februari 2012 18:03

Hoppas allt har gått bra med kissarna!

http://emmisibirier.bloggagratis.se

Hanna

4 februari 2012 13:45

Hej Emelie!

Det har gått jättebra med finisarna =)De beter sig nästan som de inte bott nån annanstans! Lexus jamade lite först på vägen hem, men sen sov de nästan hela vägen :)De sover busar och leker och äter om vartannat:)Är så glad! Pratar gör de också, speciellt Leah! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 7 juni 2013 09:40

                   

Av Hanna - 7 maj 2012 12:40

                                                    ...

Av Hanna - 26 mars 2012 09:40

Ja nu var det längesedan jag skrev. Har hänt en del sen sist. Nu bor pissarna och jag hos min pojkvän Anders medans de renoverar min lägenhet. Är så glad att de fixar badrummet så att vi slipper leva i mögel. Parkettgolvet har de lagt om också, synd ...

Av Hanna - 16 februari 2012 12:21

                                                    ...

Av Hanna - 10 februari 2012 18:28

Ja tiden går väldigt fort, idag har Leah och Lexus bott hos mig i en vecka. Det går bra med småttingarna. De är verkligen tillgivna nu och kommer upp i knät och lägger sig och spinner, och kommer och stryker sig mot mig. Leah kollar på mig och jamar ...

Leah & Lexus

Presentation

Välkomna till bloggen! Denna blogg handlar i första hand om mina fina katter Leah och Lexus men lite annat kommer att smyga sig in.

Önskar er en trevlig stund i bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggvänner!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards