leahlexus

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Hanna - 12 januari 2012 15:38

Jag är fortfarande ute hos min mamma och syster i Lysekil. Idag tog Mira med mig på en härlig långpromenad. Skönt att någon puschar på en lite. Behöver verkligen komma igång och motionera! Man mår ju mycket bättre efterråt, det är bara det där att komma över tröskeln. Och så var  Casanova med också, han satt både på Miras axlar och i sin kattryggsäck  en bra uppfinning, men den börjar nog bli lite för liten för honom nu hi hi. Han växer ju så det knakar! En sån kanske jag kan ha till Leah och Lexus sedan också. Jag ska som sagt ha dem som innekatter, men gå ut med dem i sele.  Läste på Emelies blogg att de varit hos veterinären och vaccinerats, och de gav inte ifrån sig ett pip. Duktiga pissar!

Tidigare månad - Senare månad

Leah & Lexus

Presentation

Välkomna till bloggen! Denna blogg handlar i första hand om mina fina katter Leah och Lexus men lite annat kommer att smyga sig in.

Önskar er en trevlig stund i bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggvänner!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards